sobota, 14 grudnia 2013

Miłe spotkanie

Po długiej przerwie...powracam. :)
Ostatnio się dużo dzieło, ze względu na stratę pracy rzeczą priorytetową stało się dla mnie poszukiwanie nowej. Wbrew pozorom, nie było trudno. Powiem nawet, że przyjemnie było przejść się na rozmowy do firm, w których nigdy wcześniej się nie było. Choć znam miasto dosyć dobrze i już mniej trudności sprawia mi odnalezienie jakiegoś miejsca, to perełek jest sporo do odkrycia.
Ale nie o tym...
Wracając do pracy dość szybko znalazłam pracę w Call Center i wczoraj miałam możliwość uczestniczyć w spotkaniu na które zapraszamy ludzi.
Będąc szczera - nie całkiem jest tak jak klient jest zapewniany przez doradcę, ale ja byłam na spotkaniu pod wrażeniem. I widziałam po innych, że ludzie byli zachwyceni. Klientów odstrasza na początku, że spotkanie trwa 2,5 godziny, ale mi ten czas minął nadspodziewanie szybko.
Może teraz zrobię reklamę dla firmy, ale produkty, które były przedstawione są naprawdę świetne i już po pół godzinie spotkania stwierdziłam, że JA CHCE TAKIE MIEĆ :)
Temat przewodni spotkania to zdrowy styl życia, gotowanie na parze, korzyści nie tylko dla zdrowia, ale przede wszystkim dla kieszeni - oszczędność na czasie, wodzie, prądzie, gazie. Na jednym ogniu przez góra pół godz można przyrządzić cały wartościowy posiłek (czyt. Zupa, drugie danie i kompot do tego :)).
...więcej chyba nie trzeba.
Podam przykład...Organizator rozgrzewał patelnię na palniku przez 7 min. Potem odstawił ją i dopiero wtedy zaczął smażyć pierś z kurczaka, Wystarczyło 15 min i raczyliśmy się soczystymi kęsami mięsa, bez tłuszczu, bez soli, tylko z odrobiną papryki. A że byłam głodna...smakowało podwójnie :D
Patelnia gorąca pozostała jeszcze przez jakąś godzinę.
To jeden z przykładów, który mnie powalił...pozytywnie :)

Podsumowując - spotkanie robi wrażenie, ja miałam szczęście że trafiłam na jednego z lepszych organizatorów. Dowcipny, wygadany, mający świetny kontakt z publiką. Choć niektórzy twierdzą, że to strata czasu, mi się podobało :)

PS. Zainteresowanych co to za firma, proszę o podanie maila, gg, chętnie napiszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz